1. Kuidas liituda ja tellida?

Tellimine: Kauba olemasolu korral alusta registreerumisvormi täitmisest (registreeru).
Kui kasutajakonto loodud, siis prindi või salvesta endale kasutajanimi ja parool, et need ei ununeks.
Edasi Logi sisse. Sisseloginuna vali tootegrupp, automark ja alagrupp ning vali vajalik detail. 
Lisa vajalik detail ostukorvi. Kui vajalikku toodet ei ole laoseisus, on võimalik see lisada Lemmiklisti jälgimisse.
Antud juhul ei pea te igakord toodet uuesti välja otsima vaid toode on kohe jälgitav Lemmiklistis. 
Kui Lemmiklisti toode on jõudnud laoseisu, siis ei ole muud, kui toode tõsta sealt ümber ostukorvi ning edastada tellimus.
Tellimuste edastamine toimub läbi ostukorvi mooduli. Antud moodulis saab valida transpordiviisi ning seal on kuvatud ka transporditingimused.
Peale transpordi valikut edastage tellimus lõplikult. 
NB! Palume kindlasti sisestada oma andmed registreerumisel võimlikult täpselt (tarneaadress, kontaktelefon ning ees ja perekonnanimi). 
Palume kontrollida tarneaadressi õigsust enne tellimuse edastamist ja vajadusel see kohe korrigeerida, 
vastasel juhul võivad teie tellitud varuosad sattuda valele aadressile või üldse mitte kohale jõuda (transpordifirmad tagastavad antud saadetised meile).
Kõik edastatud tellimused töödeldakse automaatselt, tooted broneeritakse koheselt.
Tellimuste töötlemine toimub meie laos 24H ehk ööpäevaringselt.
NB! Toodete väljastamise kiirus sõltub ka tasumise kiirusest. Meie laossüsteem võimaldab uskumatult kiiret väljastust.
Paljude juhtudel jääb tellimuse väljastamise kiirus toppama just maksete hilise laekumise tõttu (eriti tellimused märkega „Kiire“ kohapealsest laoseisust). 
Kauba valik: Vali vasakust menüüst vastava varuosade grupi kataloog ja jälgi juhiseid.

 

2. Kuidas toimub tasumine?

Peale tellimuse kinnitamist saadetakse Teile tasumiseks e-arve PDF formaadis. 

Samuti on kõik arved nähtavad teie kontol "Tellimuste" all ning peale tellimuse edastamist avaneb ka koheselt teile koostatud arve.

Maksekorraldusele palume kindlasti märkida tellimuse/arve number (tellimusarve number tasumiseks on kuuekohaline ja algab 8-ga),
samast tellimusest vormistunud arve number algab 1-ga (arve tekib süsteemis kauba väljastamisel ning edastatakse koos kaubaga).

 

3. Kuidas toimub kauba kättetoimetamine?

- Sooritades ostu, lähetatakse kaup vastavalt tellimusele märgitud tähtajaks või tingimusel (punane tekst Tellimusarvel!).

- Transpordi maksumus on nähtav ostukorvi osas ning lisandub automaatselt peale teiepoolselt valikut tellimusele, kui arve summa ei ole tasuta väljastuseks piisav või kui on valitud eritransport.

- Välisriikidesse (Eestist välja) saatmisel transpordi maksumus arvutatakse, vastavalt tellimuse mõõtudele, kaalule ja pakkide arvule saadetises, ostukorvi tellimuse kinnitamisel arve kogusummale juurde.

- Suuremate kaubakoguste korral saab kokku leppida kohaletoomise meie transpordiga tasuta või eritingimustel (Eesti, Soome, Rootsi, Läti).

 

4. Millised on kaupade garantiitingimused?

- Kõikide toodete garantiiaeg on 6 kuud või vastavalt tootjate poolsetele tingimustele ka pikem, v.a tooted, milledele on autovalmistaja poolt ette nähtud kindel vahetusvälp (rihmad, küünlad, filtrid...). 
- Garantii katab toote materjali ja valmistusvead. 
- Garantii alla ei kuulu ekspluatatsiooni käigus toodete normaalne kulumine (näiteks piduriklotside kulumine). 

- Sama kehtib ka toodetele, mis on valesti paigaldatud mida on puudulikult hooldatud, valesti kasutatud või kasutatud võistlusautol.
- Loe lähemalt garantii- ja tagastamistingimused.

NB! Toodete garantii ei tähenda toodete automaatset vahetust uue vastu vaid vastavalt konkreetsetele juhtudele teostakse garantiikorras toote vastavusse viimine defekti kõrvaldamisega soetatud detailil või seadmel !

 

5. Mida ma peaksin teadma kauba tagastamisest?

ERITI TÄHTIS!!! TAGASIOSTMISELE JA VAHETAMISELE KUULUVAD AINULT NEED KAUBAD, MILLE PAKEND ON RIKKUMATA JA PUHAS, SAMUTI EI TOHI TOOTEL ENDAL OLLA KASUTUSJÄLGI JA VIGASTUSI.

 


Ostukorv on tühi