1. Kuidas liituda ja tellida?
Tellimine: Kauba olemasolu korral alusta registreerumisvormi täitmisest (
registreeru).
Kui kasutajakonto loodud, siis prindi või salvesta endale kasutajanimi ja parool, et need ei ununeks.
Edasi Logi sisse. Sisseloginuna vali tootegrupp, automark ja alagrupp ning vali vajalik detail või originaalkoodi olemasolul kasuta otsingut üleval paremal nurgas.
Lisa vajalik detail ostukorvi. Kui vajalikku toodet ei ole laoseisus, on võimalik see lisada Lemmiklisti jälgimisse.
Antud juhul ei pea te igakord toodet uuesti välja otsima vaid toode on kohe jälgitav Lemmiklistis.
Kui Lemmiklisti toode on jõudnud laoseisu, siis ei ole muud, kui toode tõsta sealt ümber ostukorvi ning edastada tellimus.
Tellimuste edastamine toimub läbi ostukorvi mooduli. Antud moodulis saab valida transpordiviisi ning seal on kuvatud ka transporditingimused.
Peale transpordi valikut edastage tellimus lõplikult.
NB! Palume kindlasti sisestada oma andmed registreerumisel võimlikult täpselt (tarneaadress, kontaktelefon ning ees ja perekonnanimi).
Palume kontrollida tarneaadressi õigsust enne tellimuse edastamist.
Kõik edastatud tellimused töödeldakse automaatselt, tooted broneeritakse koheselt. Tellimuste töötlemine toimub meie laos 24 h ehk ööpäevaringselt.
NB! Toodete väljastamise kiirus sõltub ka tasumise kiirusest.
Paljude juhtudel jääb tellimuse väljastamise kiirus toppama just maksete hilise laekumise tõttu.
Kauba valik: Vali vasakust menüüst vastava varuosade grupi kataloog ja jälgi juhiseid.
2. Kuidas toimub tasumine?
Peale tellimuse kinnitamist saadetakse Teile arve tasumiseks e-kirja teel PDF formaadis. Kõik arved on nähtavad teie kontol "Tellimuste" all ning peale tellimuse edastamist avaneb ka koheselt teile koostatud arve.
Maksekorraldusele palume kindlasti märkida tellimuse/arve number (tellimusarve number tasumiseks on seitsmekohaline ja algab 1-ga).
Samast tellimusest vormistunud arve number algab 2-ga (arve tekib süsteemis kauba väljastamisel ning edastatakse e-kirjana).
3. Kuidas toimub kauba kättetoimetamine?
Sooritades ostu, lähetatakse kaup vastavalt tellimusele märgitud tähtajaks või tingimusel (punane tekst Tellimusarvel).
Transpordi maksumus on nähtav ostukorvi osas ning lisandub automaatselt peale teiepoolselt valikut tellimusele, kui arve summa ei ole tasuta väljastuseks piisav või kui on valitud eritransport.
Tegemist on kinnise hulgilaoga ning avalikku jaemüüki ning toodete otseväljastust klientidele ei toimu.
Välisriikidesse (Eestist välja) saatmisel transpordi maksumus arvutatakse ostukorvi tellimuse kinnitamisel arve kogusummale juurde, vastavalt tellimuse mõõtudele, kaalule ja pakkide arvule.
Suuremate kaubakoguste korral saab kokku leppida kohaletoomise meie transpordiga tasuta või eritingimustel (Eesti, Soome, Rootsi, Läti).
Kullefirma poolt kohale toimetatud saadetis tuleb üle vaadata kas kulleri juuresolekul või vähemalt 48 h jooksul peale saadetise üleandmist.
Juhul, kui toode on transpordil kahjustatud, peame me 48 h jooksul esitama pretensiooni Kullerfirmale. Koheselt nähtavate transpordivigastuste korral on soovitav Kullerfirma kullerilt mitte saadetist vastu võtta või fikseerida vigastus kulleri juuresolekul (vigastused peab pildistama ja fikseerima). Kui kuller keeldub vigastust fikseerimast või püüab vargsi lahkuda, siis võtke ühendust koheselt Kullerfirma klienditeenindusega ja vahejuhtum fikseeritakse nende poolt. Õigeaegse teavituse puhul Kullerfirma korvab alati kahjud.
Soovitus: Suure vigastusohuga tooted (näiteks kapotid, esiraamid, tiivad, kallid tuled jne) mille paigaldusega ei ole kiire, on soovitatav tellida transpordivalikuga AllCar Transport.
AllCar Transpordi puhul on kindel, et toode ei vigastu vahepealsel transpordi etapil. Ka saab ühtlasi üle anda ka võimalikud tagastused ilma lisakuludeta. Kohustlik on ainult tagastuslehtede ja garantiiavalduste olemasolu toodete juures.
AllCar Transport ei ole kasutusel tarbijamüügi puhul. Tarbijamüügil puhul toimetab saadetise Tarbijani Kullerfirma.
AllCar laos toimub toodete komplekteerimine ja väljastus kaameratega fikseeritult.
Kõik vigastusohtlikud tooted kontrollitakse ükshaaval enne väljastust. Vigastuste ilmnemisel teavitatakse ka klienti. Erikontrolli alla kuuluvad kõik esitiivad, kapotid, esiraamid, stanged, tuled, iluvõred jne. Erikontrolli puhul tootepakendid avatakse, tooted vaadatakse üle äärmise põhjalikkusega ning pakendatakse uuesti. Avastatud vigastused pildistatakse eraldi, toote seisund enne väljastust fikseeritakse. Kõik tagastatud tooted läbivad samuti erikontrolli.
4. Millised on kaupade garantiitingimused?
Kõikide toodete garantiiaeg on
12 kuud või vastavalt tootjate poolsetele tingimustele ka pikem, v.a tooted, milledele on autovalmistaja poolt ette nähtud kindel vahetusvälp (nt rihmad, küünlad, filtrid).
Garantii katab toote materjali ja valmistusvead. Garantii alla ei kuulu ekspluatatsiooni käigus toodete normaalne kulumine (näiteks piduriklotside kulumine).
Sama kehtib ka toodetele, mis on valesti paigaldatud mida on puudulikult hooldatud, valesti kasutatud või kasutatud võistlusautol.
Loe lähemalt
garantii- ja tagastamistingimused.
NB! Toodete garantii ei tähenda toodete automaatset vahetust uue vastu vaid vastavalt konkreetsetele juhtudele teostakse garantiikorras toote vastavusse viimine defekti kõrvaldamisega soetatud detailil või seadmel!
5. Mida ma peaksin teadma kauba tagastamisest?
Tagastustele kehtivad meil järgmised üldreeglid:
Tagastus toimub tagastaja kulul.
Tagasiostmisele on võimalik esitada ainult neid tooteid, mille soetamisest ei ole möödunud rohkem kui 14 päeva.
Kui toode jääb EE lattu, teeme kreeditarve kohe. Kui saadame toote EU lattu tagasi, siis otsustab selle üle EU ladu ning üldjuhul saabuvad kreeditarved järgmise kuu alguseks. Kuu lõpus EU lattu tagastatud tooted nihkuvad järgmisesse kuusse. Summa jäetakse kasutajakontole ettemaksuks. Kui soovite raha tagasi pangakontole, siis palun andke sellest meile teada.
-
Toodet ei tohi olla paigaldatud. Kasutatud ja paigaldaldustunnustega tooteid (v.a garantii) tagasi ei osteta!
- Füüsiliselt töödeldud või sihilikult vigastatud tooteid tagasi ei osteta, samuti puudub neil igasugune garantii.
- Valesti paigaldatud või demontaazil rikutud tooteid tagasi ei osteta ning neil puudub igasugune garantii.
-
Toode peab olema originaalpakendis ja puhas (ilma rasvaste sõrmejälgede jne). Ilma originaalpakendita tooteid tagasi ei osteta!
-
Müügipakendile ei tohi kirjutada ja kleepida silte. Rikutud müügipakendiga toodet tagasi ei osteta!
-
Tagastataval tootel peavad olema säilinud kõik AllCar või Polcar kleepsud, hologrammid. Nende puudumisel toodet tagasi ei osteta (oleme avastanud ka võltsitud POLCAR/ALLCAR silte).
-
Märkega "Kuni laoseisu lõppemiseni" või tehasest eritellimusena tellitud tooteid "Ainult tellimisel" tagasi ei osteta.
-
Täita tuleb tagastusavaldus (www.allcar.ee/blanketid.php).
-
Paigaldus-kasutusjälgedega toote puhul täidetakse Polcar Complaint Form (garantiitagastusavaldus, võib täita ka eesti keeles).
Kasutusjälgedega tooteid saab menetleda ainult garantiikorras REAALSE PÕHJUSEGA!
- Tagastamise põhjus PEAB olema lahti kirjutatud.
- Kohustulikud on auto andmed, millele toode ei sobinud (eriti tähtis! Sõiduki VIN kood).
- Keredetailide mittesobimisel on pildiline info kohustuslik! Alati tuua välja mõõtmete erisused, näiteks 5 mm pikem või 1 cm lühem jne.
- Defektse toote puhul peab info meieni jõudma koheselt (pildista toode ja edastada koheselt klienditeenindus@allcar.ee), kuid mitte hiljem kui 48 h pärast kauba kättesaamist. Hilisemate pretensioonide arvestamisest on AllCar OÜ õigus keelduda.
Blankettide täitmiseks saab alati abi ja juhendeid meie klienditeenindusest tel: +372 58503353.
Tagastatavate toodete toomiseks otse meie lattu kliendi transpordiga meie lao aadressil, tuleb see eelnevalt meiega kooskõlastada.
Toode tagastatakse aadressile:
Penijõe tee 4a
Lihula
Lääneranna vald
90304 Eesti
Eripakendid (Return Seal):
Eripakend on hermeetliselt suletud läbipaistev plommitud pakend. Pakend on kasutusel kõikide elekroonikaseadmete, andurite ja väliskeskkonna mõjusid kartvate toodete puhul (nt EGR klapid). Pakend on kasutusel ka toodetel, mille puhul ka sõrmejälg rikub (söövitab ja korrodeerib) toote tööpinnad. Eripakendisse suletud tooteid on soovitav paigaldada spetsiaalsete kummikinnastega, kus kokkupuude nahaeritistega on välistatud.
Pakendi võib avada ainult kindla sooviga seade või varuosa paigaldada. Varuosaga tutvumiseks või väliseks vaatluseks puudub vajadus pakendit eemaldada - pakend on läbipaistev ning pakendi sisu väga hästi vaadeldav. Eripakendi avamisel ei saa toodet enam tagastada.
NB! Pakendeid ei tohi sulgeda pruuni pakketeibiga, maalriteibiga, nn MacGyver-i teibiga. Need rikuvad pakendi. Soovitav on pakendeid mitte uuesti sulgeda või kasutada selleks läbipaistvat pakketeipi.
Tagastatava toote pakend peab olema kiletatud või muul moel kaitstud, et vältida pakendi riknemist transpordifirma siltidega (väga raskesti eemaldatavad, enamasti rikuvad pakendi) ja vältimaks muid kahjustusi transpordil.
Pakendid avada korrekselt ettenähtud kohtadest viisil, mis säilitab pakendi ja võimaldab teda taaskasutada varuosa säilimise tagamiseks ladustamisel töökojas, laos või hoiuruumis juhtudel, kui varuosa ei monteerita koheselt. Pakendeid ei tohi mitte mingil juhul rebida, käristada - see rikub pakendi ja toodet ei ole enam võimalik tagastada. Pakendit ei tohi rikkuda ja utiliseerida enne, kui toode monteeritud lõplikult ja on 100% veendutud, et toode on korras, korrekselt monteeritud ja tootel ei esine varjatud garantiilisi probleeme. Peale seda ei ole pakendi säilitamine enam kohustuslik, kuid soovituslik säilitada vähemalt toote kohustusliku garantiiaja jooksul, s.o 6 kuud. Pakend võib olla oluliseks pidepunktiks toote tootja ja toote päritolu tõendamiseks.
Pakendi korrektne avamine ja säilitamine jätab teile taganemistee juhuks, kui toodet on mingil põhjusel vaja tagastada või suunata garantiisse. Garantiijuhtudel on pakend väga oluline lisainfo allikas. Pakend on vajalik ka kullertranspordi vigastuste tõendamiseks. Kui pakend on hävinenud, on väga raske tõendada, et vigastused tekkisid toote või varuosa transportimisel. Samuti näitab pakend, millisel viisil on vigastus tekkinud. Tagasiside info annab meile võimaluse ka tootjat informeerida pakendi transpordikindlamaks muutmisel.
PS! Vältimaks eos tagastusi ja sellega seotud sekeldusi ning paberimäärimist, on soovitav võtta ühendust meie klienditeenindusega telefoni teel ja täpsutada toodete sobivus ning kvaliteet enne toote tellimist. Klienditeeninduse inimesed on väga hästi ka praktikas kursis toodete kvaliteediga. Neil on olemas nii müügi kui tagastusstatistika. Samuti saavad klienditeenindajad teha päringu toote kohta teistesse firmadesse, kes on vahetult enne sama toodet ostnud (nt stiilis kuidas koodiga see ja see detail sobis või mida on vaja teha, et detail paigaldada probleemideta).
Ka kataloog on üles ehitatud kvaliteeti arvestavalt. Meie jaoks ei ole oluline tootja ega tootja pakend/pakendaja vaid toote enda kvaliteet. Kindlustustööde puhul on soovitav valida tooted kvaliteediga 1-4 või siis Roheline ja Kollane tsoon. Punase tsooni tooted on hea "B" grupp, kuid väga ebaühtlase kvaliteeditasemega. Kõrgema kvaliteediga toode võib kohati olla isegi odavam, seetõttu palume mitte juhinduda rahva seas levinud reeglist "kallim toode on alati parem", "tuntud bränd alati parem". Kahjuks pole see nii.